Min MLP FiM pony ritad av mig


Jag kan väl erkänna att jag kalkerat den men jag ändrade ganska mycket. Min pony heter Cube Cracker och cutiemarken är ett minecraft Dirt Block. Tänkte även visa 2 andra bilder :)

Emo tjejens buxa blev lite failad men i stort sett är jag väldigt nöjd med dom :) Och för er som undrar använder jag mig av PhotoShop Elements 10 (PSE10) och paint men förr brukade jag använda pixlr.com som är som PS fast lite sämre. Dessutom har både jag och Lizzie var sin ritplatta från BAMBOO fast olika sorter.

Så båda använder ritplattor från märket BAMBOO bara olika modeller ;)

Hejdå

//Josse (som ska skaffa en hejdå bild)



Kommentarer
Postat av: Ninen!

Det är ett Grass block nt ett Dirt block :P

2012-04-26 @ 07:06:09
URL: http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0